Welcome, Gost
Username: Password: Remember me
  • Stran:
  • 1
  • 2

TOPIC:

Odrezovanje - utori na stružnici pred 3 tednov 1 dan #17

Pozdrav.
Gre že bolje, ni še popolno vendar veliko bolje.
Kot kaže je bilo potrebno res povečati obrate in pomike.
Hladim pa z oljem.
Hvala.

Prosimo Prijava or Registriraj se za komentiranje teme.

Last edit: od Miha O.

Odrezovanje - utori na stružnici pred 3 tednov 1 dan #18

Olje prepreči varjenje ostružka na obdelovanec.
Poizkusi hlajenje z emulzijo.
Če se ti ostružek še vedno zatika, lahko odrezuješ več stopenjsko. Zarežeš 3-5mm globine, se z nožem umakneš iz utora, zamakneš vzdolžno za več kot polovico širine odrezne ploščice, zarežeš 6-10mm in ponavljaš dokler kos ni odrezan.

LP

Prosimo Prijava or Registriraj se za komentiranje teme.

Odrezovanje - utori na stružnici pred 2 tednov 2 dni #19

Oži odlični predlogi hvala.

Miha O kako gre? Ostružek leti?

Prosimo Prijava or Registriraj se za komentiranje teme.

  • Stran:
  • 1
  • 2
Time to create page: 0.209 seconds
Sistem temelji na Kunena forum