+386 41 671 176

Strugarstvo

1. Prijavite se z vašim uporabniškim imenom in geslom
2. Ustvarite temo z vašim vprašanjem
3. Ko bo podan odgovor, boste obveščeni o tem na vaš email naslov.

Vračilo izdelkov.

More
pred 7 mesecev 3 tednov - pred 7 mesecev 3 tednov #10 od Suzana Vodopivec
Vračilo izdelkov. was created by Suzana Vodopivec
30 DNEVNA GARANCIJA NA IZDELKE

Izdelke lahko vrnete v roku 30 dni brez razloga. 

1. V originalni nepoškodovani embalaži z računom.

2. Če blago ne deluje, kot bi moralo. 

Več o pravilniku o vračilu lahko najdete v splošnih pogojih na tem linku.

Kako lahko vrnem izdelek?

Naš cilj je, da ste s svojimi naročili zadovoljni. Če morate izdelek iz kakršnega koli razloga vrniti pošljite lektronsko sporočilo o vračilu blaga na elektronski naslov support@strugarstvo.com

Če potrebujete pomoč pri postopku vračila blaga lahko kontaktirate našo službo za pomoč strankam na elektronski naslov support@strugarstvo.com ali na telefon +386 41 671 176

Izdelek je potrebno vrniti nepoškodovan in v nespremenjeni količini razen, če je blago uničeno pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. 


Koliko časa imam za vračilo izdelkov?

Kupec ima pravico, da v roku 14 dni od prevzema blaga napisati enektronsko sporočilo o vračilu, na naš e-naslov support@strugarstvo.com. Edini strošek, ki bremeni kupca pri odstopu od pogodbe je strošek poštnine pri vračilu blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu v maksimalno 30 dneh. 


Kdaj se izvede vračilo vplačanega zneska. 

Vračilo plačane kupnine vrnjenih izdelkov se izvede v roku do 5 dni od prejema vrnjenega blaga. Znesek bo vrnjen na vaš bančni račun, ki ga boste navedli na v elektronskem sporočilu o vračilu blaga. Kdaj bo vračilo vidno na vašem bančnem računu je odvisno tudi od vaše banke. Znesek bi moral biti viden v roku od enega dneva oz. max. 3 dni, če gre za nakazilo na bančni račun odprt v tujini. O vračilu kupnine pa boste obveščeni tudi po elektronski pošti. 


Kdo krije stroške pošiljanja izdelkov, ki se vračajo. 

Stroške pošiljanja pri vračilu izdelkov krije kupec. V primeru, da je potrebno izdelek zamenjati, pri ponovnem pošiljanju krijemo stroške pošiljanja mi. 

 
Last edit: pred 7 mesecev 3 tednov by Suzana Vodopivec.
Tema je bila zaklenjena.
Moderatorji: Darko FaturSuzana VodopivecMartin Antončič
Time to create page: 0.137 seconds | Avatar design are by pikisuperstar on Freepik
Sistem temelji na Kunena forum