Strugarstvo

+386 41 671 176
1. Prijavite se z vašim uporabniškim imenom in geslom
2. Ustvarite temo z vašim vprašanjem
3. Ko bo podan odgovor, boste obveščeni o tem na vaš email naslov.

Pogosta vprašanja.

More
pred 11 mesecev 2 tednov - pred 11 mesecev 2 tednov #11 od Suzana Vodopivec
Pogosta vprašanja. was created by Suzana Vodopivec
NE NAJDETE ODGOVORA


Vsa vprašanja, ki jih ne najdete tukaj lahko postavite na: Forum Podpora
1. Podpora je namenjena uporabnikom spletne strani Strugarstvo.
2. Prijavite se z vašim uporabniškim imenom in geslom in ustvarite temo z vašim vprašanjem.
3. ko bo podan odgovor, boste obveščeni o tem na vaš email naslov.

Kontakt. 

Kako kontaktirati našo podporo za stranke?
Prosimo obiščite naš kontakt in izpolnite kontaktni obrazec, ali pa nas pokličite med delavnimi urami na telefon +386 41 671 176 ali napišite elektronsko pošto na support@strugarstvo.com .

 

Naročila v trgovini.

Kako opraviti naročilo?
Ustvarjamo in si želimo, da je naročilo v spletni trgovini strugarstvo.com za vse uporabnike preprosto. Nakup lahko opravite kot registriran uporabnik ali samo kot gost. Če želite spremljati status svojih naročil potem se registrirajte. Račun lahko ustvarite tudi naknadno. V primeru, da imate težave ob oddaji naročil nas kontaktirajte na telefonsko številko +386 41 671 176 ali elektronski naslov support@strugarstvo.com v naši podpori imamo zaposlene, ki se spoznajo na izdelke in vam bodo z veseljem pomagali zaključit nakup.

Kako poiščem izdelke? 
Na vrhu vsake strani na našem spletnem mestu je lepo označeno iskalno polje kjer lahko iščete izdelke. Vnesite ime izdelka ali kategorije, ki jo iščete.


Kako dodati izdelke v nakupovalno košarico?
Ko želite dodati izdelek, kliknite gumb »Dodaj v košarico« na strani s seznamom o izdelkih ali na strani s podrobnostmi o izdelku. Kliknite ikono košarice v zgornjem desnem kotu katere koli strani, da vidite podrobnosti o izdelkih v košarici. Ko dodate izdelek v košarico, kliknite na povezavo "Nadaljuj z nakupovanjem", da dodate več izdelkov ali pa pojdite v košarico na blagajno.


Kako zaključite nakup?
Med ogledom košarice boste lahko naročilo zaključili tako, da izberete »Nadaljujte naročilo«. Nato le sledite navodilom vmesnika do zaključka nakupa.


Kam dostavljate?
Če želite naročilo prejeti na drug naslov, nam to napišite v košarici, kjer lahko poleg podatkov o računu izpolnite tudi podatke o dostavi. V primeru, da želite dostavo na isti naslov pustite kljukico uporabi isti naslov kot je na računu. Prosim upoštevajte, da je trenutno v spletni trgovini mogoča dostava samo v Sloveniji. V primeru, da želite dostavo izven Slovenije nas kontaktirajte na support@strugarstvo.com


Se je potrebno registrirati za nakup?
Nakup lahko opravite kot gost ali kot registriran uporabnik. Če ste obstoječa registrirana stranka, se lahko prijavite v svoj račun in tam dostopate do spiska svojih naročil in ostalega.


Kaki so načini plačila?
Svoje naročilo lahko plačate na več načinov. Uporabite lahko kreditno kartico, Paypal, predračun ali plačilo po povzetju. Več o plačilnih metodah si lahko preberete tukaj.

 

Ali je mogoče spremeniti ali preklicati naročilo?
Da. Če želite spremeniti ali preklicati svoje naročilo, se obrnite na podporo za stranke. 


Zakaj ne najdem izdelka?
Izbira in razpoložljivost izdelka sta odvisna od trenutnega popisa v trgovini. Če izdelek, ki ga iščete trenutno ni na zalogi, kliknite obvesti me in izpolnite kontaktni obrazec.


Zakaj je bil izdelek preklican iz mojega naročila?
Prizadevamo si, da bo naša razpoložljivost spletnega inventarja čim natančnejša, včasih pa bo izdelek nepričakovano izven zaloge. V teh redkih primerih bodo taki izdelki odstranjeni iz vašega naročila. v primeru, da bodo kateri koli predmeti odstranjeni iz vašega naročila, boste prejeli obvestilo o tem po e-pošti. Žal ni mogoče naročanje, do trenutka, ko bo izdelek ponovno na zalogi. Če imate vprašanje o preklicanem artiklu ali naročilu, se obrnite na službo za pomoč strankam.


Promocije in posebne ponudbe.

Ali ponujate popuste?
Da, za kvalificirane izdelke, kupljene v trgovini ali na spletu, so na voljo popusti.


Kako vem, ali je moj kupon veljaven?
Kuponi in promocije se razlikujejo. Za veljavnost si oglejte podrobnosti ali izjavo o omejitvi odgovornosti, ki so priložene k vašemu kuponu.


Kako prejmem posebne ponudbe in promocije?
Naročnike na naše e-novice in promocije obveščamo o različnih posebnih ponudbah, obvestilih o dogodkih, kuponih, omejene časovne popuste in drugo. Prijavite se na naša e-poštna sporočila tukaj.

Kako lahko unovčim svojo promocijsko kodo ali kupon?
• Promocijske kode lahko vnesete med postopkom nakupa izdelka v spletni košarici.
• Promocijske kode so veljavne samo pri spletnih nakupih ali naročilih po elektronski pošti.
• Za posamezno naročilo je mogoče uporabiti samo eno promocijsko kodo.
• Promocijske kode potečejo ob polnoči (po lokalnem času - Central European Time) na datum izteka.
• Za promocijske kode in kupone veljajo njihovi individualni pogoji, omejitve in se lahko spremenijo.
• Kuponi se lahko ob nakupu predstavijo v trgovini. Preverite ponudbo kuponov, da določite njihovo ustreznost.
Pravilnik o vračanju izdelkov
kakšna je vaš pravilnik vračanja izdelkov in refundacije?
Prosimo oglejte si pogoje tukaj za vračanja izdelkov in refundacije


Kakšni so pravilniki za zamudo / ne dostavo artiklov, naročenih prek spleta?
Izdelke odpremimo na pošto Slovenija v roku 1-3 dni. Dostavo lahko načeloma pričakujete v roku 1-3 delovnih dni ( velja za dostavo po Sloveniji). Izjema so praznična obdobja, ko so poštne službe bolj obremenjene. V primeru, da dostava vašega paketa zamuja se obrnite na podporno službo po elektronki pošti support@strugarstvo.com in preverili bodo, kje se vas paket nahaja.
Last edit: pred 11 mesecev 2 tednov by Suzana Vodopivec.
Tema je bila zaklenjena.
Moderatorji: Darko FaturSuzana VodopivecMartin Antončič
Time to create page: 0.199 seconds | Avatar design are by pikisuperstar on Freepik
Sistem temelji na Kunena forum
Logo Strugarstvo